Sunday 11 November 2012

Mid term holiday

HI ^-^

MEET ME HALFWAY.*-*

Holla eberybody. Miss me? hiks ! sori x update sian ye dah ade lelabah da kat blog kesayangan aku nih. aku taklah sesibuk mana pung. cuma tak de masa nak luangkan masa untuk blog je. hrm.
 Sekarang aku dah mula cuti mid term. apa ek nak buat seminggu duduk rumah ni.? ada cadangan pape tak? huhu. tapi yang penting lecturer awal awal dah bagi bekal untuk di bawa pulang ke rumah. -_- itu pasti nya assigment ok. hrm . itu yang aku rase spoil . tapi nak buat camne kena lah buat kan.
 dalam banyak banyak assigment . aku paling tak suka group presentation. aku pon tak tau kenapa . 

Mungkin di sebabkan ada di kalangan ahli group aku yang suka lepas tangan. cuma memikirkan keadaan diri sendiri dan tak fikir keadaaan orang lain. Cakap dah buat tapi habuk pun tarak. jangan jadi kaki kincing oke.  terasa ? pergi sana main jejauh*  orang lain ade bf pon buat jugak keje dia. jangan la ingat nak seronok enjoy enjoy . kawan kawan lain pulak yang bertungkus lumus buat bincang bincang itu ini. jangan lepas tangan k.
Ada masa nak enjoy enjoy .ada masa nak belajar belajar. kalau tak reti buat schedule diri sendiri meh sini aku yang buat kan.  aku ni kan rajin awwww. haha. *kgeli.
Pandai pandai la bagi masa tu. aku pon selalu jugak kuar dengan girlfriend aku. tapi boleh je buat assigment. >,< rajin tak rajin kena la buat. pokok pangkal dek kau lah oke.

Memandangkan aku dah beberapa hari tido lepas subuh hari ni aku kena tido jugak. mata aku dah macam haihss aku pon tak tau nak cakap camne. maybe bengkak yang macam panda mungkin. hiks! dan cuma housemate merangkap girlprengg je tau perangai aku camne. mungkin aku seorang yang gile bila x tido tido . orang lain tido sodap sodap den mata segar cecampur layu sikit depan lappy yang sentiasa menjadi peneman setia aku. aku pon tak tau kenapa aku suka duduk depan lappy lelama. bukan buat ape pon . tengok tengok benda yang sama, tab benda yang same jugak. dan yang penting tak sah kalau tak stalk orang tuttt haha. cuti nih jom kita date nak? aku dah lame tak date dengan orang. doakan aku semoga dapat jumpa seseorang ni. nama di rahsiakan.=)  oke lah nanti aku update benda lain pulak oke bubyeee.

mischh uuu muahh :*

No comments:

Post a Comment