Friday 30 November 2012

short memory on this november .

Am i sad ??

Hi, aku tak tahu kenapa bulan ni. adakalanya mengembirakan aku. adakalanya rasa macam sedih .tah lah bermacam-macam perasaan aku pun tak pasti kenapa dan mengapa. baru minggu lepas bergembira minggu ni rasa macam berduka. banyak sangat sebab sampai aku tak mampu nak luahkan. dengan menangis dan tido je aku rasa kurang beban. aku cuma nak bagi tahu, sayang aku untuk semua orang yang dekat ngan aku ikhlas dari hati aku, tiada bermusuh musuh atau berdendam dengan sesiapa. dan kepada kawan aku yang tersayang aku harap kita jangan lah terasa atau makan hati dengan perangai sesiapa.dan aku juga mintak maaf andai kata ada kata kataku yang pernah buat sesiapa terasa or everything . 

Minggu ni ada mid test and kuiz. minggu depan pon ada test lagi. harap soalan oke. takut jugak kalau markah tak ok. yelah kalau masa exam nanti mana tahu ada yang susah ke kan. so kene lah buat betul betul assigment and test2 or kuiz yang lecturer bagi tu.

Bulan november ni jugak lah aku rasa macam banyak sangat kenangan kut. maklumlah hari jadi aku, dan tarikh 20.november ni jugak lah ma ngan ayah aku nikah pada tahun 20.november.1993 . dan setahun kemudian keluar lah puteri sulung kepada mohd azam dan nornadiah iaitu akulah pada 20.november.1994.
Lepas tu kalau nak tahu 21. november. 2012 cousin saya punya member rapat telah selamat melahirkan anak lelaki. alhamdullilah syukur. huhu.jaga beby leklok ye.nanti ada masa jenguk beby baru mereka lah , jom, jom, hehe. kemain~xoxoxo

Beberapa jam lagi aku dengan housemate nak pergi Wonderland Melaka.nak ikut tak ? jom. sebenarnya pergipon sebab nak siapkan assigment group pasal percutian untuk klas English 2.dah alang alang pergi situ mandi lah sekali.tapi aku macam tak de mood sesangat tak tahu lah kenapa. hrmmmmmmmmm. membosankan aku nih.dalam sedih aku gembira. mungkin sebab dapat dan lega bercakap ngan orang yang buat aku gelak ,setelah sekian lama menyepikan dirinya.mungkin sibuk kut.tak pelah x wish my bornday.x kesah pun. papejelah.yang penting dah macam biasa :) .  aku dah mengantuk sebenarnya ni. sakitperut lagi. atas sebab sebab tertentu. k lah doakan aku kbye ~



No comments:

Post a Comment