Wednesday, 16 May 2012

MENGADU dombaaaa...

SALAM semua.....
Urmmm da lame x ngedate blog nih.. dalapok siakkk...hahaha.. hrmmm sebenarnye nak ngadu ni...
aku da dapat tawaran hari tuh..dapat tingkatan 6 kat Tengku Muhammad School (TMS) kat Kuala Pilah...
dekat je kot ...tapi tak mau arh... pastu dapat KUIM (perhotelan) x nak jgk..
pastuh dapat KIST kat kelantan .. ore pon x nok g jgok....hahah.. na tggu KPTM je la... nak yang dekat kat Bangi tuh.. harap2 la dapat... lau jauh??? uhai.... x dapat na bayangkan macam mane...



senyuman ak pon da x bermakne seddeyyyy


Minggu depan pulak genap lah 2 bulan aku keseorangan...tanpe dye di sisi... walaupon dulu sayang bagai nak rak...dulu.. kalau lah dapat di undur balek waktu ak nak... KALAU LAH...ummm perkataan ni x sepatut nye kite gune kan ye dok.. cume lah KALAU.. cer buktikan betul betul.. kalaupon die jumpe pengganti aku semoga orang tu baek macam die jugak .. hati aku rase da macam da x berperasaan da... hrmm.. cube belajar menerima kenyataan . walaupon aku nih orang yang x suke trime knyataan dengan seadanye.. 


ye ni aku nabila so?????

k ar... not in mood bye...