Tuesday 13 November 2012

Entry Tanpa Tajuk #Part 1

Assalamualaikum. 

Hi, apa khabar sihat ? tak sihat cari aku.  :)

muke x siap. baru pas makan ABC haha =P

Terasa bosan apabila seminggu ni cuti tanpa ada aktiviti. hrm. assigment aku tak berusik langsung. memang tak lah kan aku duduk rumah makan tido tenet tengok tv. bila dah bukak buku je dengan tenet pasang tangan aku gatal je nak bukak twitter facebook. and macam macam la.aku pon tak tahu kenapa tangan aku gatal .harharahar, bukan apa terpengaruh pun tak. harharhar.  Sebenarnya bosan bila selalu on9 lelama. bak kata ma kesayangan aku, eloklah sangat tu on9 sampai tak tido tido. camne nak sihat eh. haha. ma suka pesan jangan makan lambat jangan tido lambat tak elok, ye ma akak tau. hihi. konon la dengar cakap tapi tak pon hiwhiwhiw. bila dah depan lappy aku makan pun tak kalau boleh seharian tak makan, mandi jangan harap. kalau ada kelas pagi je aku mandi. kalau tak haihh muka aku nak mandi pagi. memang tak lah. Nak cerita pasal minggu lepas lah hikhik =)

my housemate a.k.a girlprengggg =)

Mereka lah yang suka buat lawak, suka masak, suka mengemas dan macam macam yang kiteorang buat semua sesama. hang out pun bersama sama. walaupon tak de duit. las las mesti ada jugak. nak nak lagi bila masing masing terdesak. huhu. Ouh yess minggu lepas kiteorang pergi makan pizza tau, lepas makan pizza esok tu makan kfc, lepas tu makan dekat secret recipe, almaklumlah ptptn. baru dapat tapi sikit je. hrmm apasal lah ostel punya bayar mahal -_- makan duit betoi zzzzzzzz .


licin habis.  ^_^
 oke. kemudian kiteorang pergi lah karoke. 3JAM . gile x gila karok sampai 3 jam. macam siut siaaak. haha
gile doe kita . sumpah .hahaha.
duet with aida hihi
tekun atak pieja natak nana nyanyi hiheie muka aku cam zzzz macam mak jemah

 satu jam percuma setengah jam ?? HIWHIWHIW

pieja nana me 
aida lia. 
 suka duka pahit cerita kita selalu kongsi sama sama  :)
esok nya pergi makan kepcii tapi yang pergi aku,nana,pieja,aida,lia jek.hihi gambar x de. haha :) ari kamis malam aku keluarngn pieja n nana. d sebabkan teman nana pergi beli beg sembonia dia tu lah. aku x beli :( ksedih. sebab duit dah habis pergi holiday hari tu . kiteorang makan kat ehem ;) cikeret ecipiii hiwhiw.

muka aku yang makan kek coklat oke. bes ! my fvrt !
ni kek nana. ape tah nama eh . aku rasa siket je sebab aku x suka haha
pieja :)
suapan :)
suap pieja :)

pieja n nana sebelum aku order diorang dah agak aku nak pesan benda ni haha
meeee tomyam haha :) pedas tapi sedap. 
tengok pieja haha. mkanan depan ni nana punya hbis dia makan  lasagnia. :)
smilee duduk duduk tunggu apex cousin pieja jemput  :)
berbaju malaysia aku malam tuh. nak masuk2 JJ je orang tegur. perghh segan cek  na haha
nak amek penumbuk aku seketul haha .
Oke i mish u so much my GF i love ! hehe. cuti ni don't forget me okeh. 

hrmm dah update ni ape lagi aku nak cerita ek. aku pon tak tau. lagipon aku tengah cari cari artikel untuk assigment tolong aku boleh tak ?  hehe. tension aku doh tension. 
Balik je college nanti  kene hantar assigment pastu ada TEST oke TEST perghh memang tak la. tolong la masalah pergi jauh jauh. jangan bermain main dengan aku. nanti aku muak. haha
ni muka gembira p holiday . holiday kat mana? rahsia doh . ahaaha 


 Ada orang tu kan risau pasal kite lah. hehe. ;) jangan la risau sebab saya bukan sesapa pun bagi awak. padahal u make me crazyy doe. wak tau tak. kalau lah faham hati ni bagai nak gila kan senang . i miss u jugak sebenarnya  :) Jom kite jumpa kat cameron. just u and me :) harap harap jadi kenyataan okbai ~ 

#cuti yang bosan tahap gaban haha . 
  act aku teringin nak tengok movie Istanbul Aku Datang tapi hrmmm. 
   bila lah dapat p tengok .oke lah nnti kite update lagi bubyee  ..






















2 comments:

  1. ambuiii syoknya keluar enjoy...part makan tu yg best heheehe...
    jemput singgah n follow me ok
    http://myaleo.blogspot.com/2012/09/open-house-ibu-bangsar.html

    ReplyDelete