Saturday 27 October 2012

Salam Aidil Adha

Assalamualaikum 
haii awek . hai pakwe . wiwittt .*kenyitskett



Salam aidil adha buat semua umat islam . maaf gambar lama aje. hee seperti biasa aku nak cerita pasal raye ni. cuma sederhana dan biasa biasa sahaja . yang seronok saudara mara balik kampung hehe. nak nak lagi cousin2 ku tersayang aku.alaaiii tersangat lah rindu kat mereka. almaklumlah jarang jarang jumpa kan.

Raya aidil adha kali ni family buat rendang ayam ,daging , lemang, dodol and bahulu. perghh memang tak la kan. baru dua hari rendang dah habis. baru buat sehari sebalum raya . almaklumlah ramai kan. memang sedap la makan sesama. hiwhiwhiw. mase buat lemang and rendang hari tu aku dan yang lain tolong tolong dan bekerjasama memasak . hiks ! masak ke byla?? byla masak?? terkentut orang yang dengar hehe ^_^ jom ah ite engok ambar ite masak *kenyitmata

ni ahad lepas dan aku tiada di rumah oke. suruh mak tersayang amek gambar hehe :)
tau tak ni ape?? DODOL k Dodol .
mesti ponek ngacau dodol kan ?? ouh nasib den x do kek rumah  hiks .

Sehari sebelum raya LEMANG LEMANG rendang rendang timeeeeee. jyeahh !
sebelum di masukkan isi nya 
kite bakooo  hehe
jago lomang tu .
oke ni masa ni aku ngah mesin lado adik den hamek gambar hewhew
tumbuk tumbuk kerisik .tumbuk bia kuar minyak *leceh -_-
dua rendang

rendang ayam
rendang daging.

oke tu je gambar ta mau banyak banyak.  k hihi. gembira pon ade la jugak raye nih sebab dapat gurau cende ngan cedara. an hikhik. aku sngt happy dapat jumpa cousin aku dia balikje malam raya apalagi kiteorang story mory la macam kuih moree . dia citer kisah dia aku citer kisah aku. hm bagus la tu dua dua masuk air gelak gelak pastu sedih sedih siket sebab hrmmm chikeret lah ;)  Ni ha cousin tersayang tu --->

 Una Eruna *fb nye huhu
nak usha ker? sory. the number u have dail is not in service please try later tut.tut.tut.
 seronok do aku dapat jumpa kau. opss ahad ni sian kau balik ipoh . huhu take care wei doakan aku untuk exam mid term nanti sayang kau. ek eh lupa 31 oktober birthday girl kan. happy birtday my sistah. semoga panjang umor and di murahkan rezeki. semoga kau berjaya nanti k. pape pon aku harap kau lupakan semua yang buat kau sedih doe. teruskan hidup dan jangan kenang perkara yang lepas lepas. aku tau kau boleh lupakan dia. kau kan girl yang tabah and kuat semangat dan pendorong aku dalam papahal kan. secret aku secret kau secret kau secret aku gak. OUR secret aite ? hehe . go kuna gooo. 

yg baju biru umur 20 aku panggil kak yoi yang baju coklat 19 aku pnggil kak kuna
dan aku 18 jyeahhh  ni lah cousin yang yang rapat sejak kuar peru mak masing2 maklumlah mak kiteorang adik beradik hehe

oke yg kiri tu kak kuna nyer umi , tengah mak kitela. kanan ibu yg akak spupu umur 20 tu hehe
mak kite anak las dalam 5 adik bradik. kcun hehe

okelah penat dah nak cerita macam macam nanti aku update lagi k.haha yang terkini dan lepas lepas haiyak , di sebabkab wifi kat kolej macam tahap siput so aku malas nak update bila at kolej hehe

omey tak kami bertiga hehe.

lastylay salam aidil adha dari aku dan keluarga kepada umat islam yang manyambut hari raya kuban ni :)
salam sayang from me

sabtu 4.27 a.m
bye peopleeeee muah kbai .=)











No comments:

Post a Comment