Sunday 28 October 2012

Ceritera Hati.


Hai. 

seperti biasa mukaku yang ceria pucat pucat sedikit.  -_-
hrm aku tak tau la bile lagi nak update blog ni. kekadang rasa macam malas sangat sangat nak update. tapi apakan daya aku kene jugak update. hehe.  entah kenapa dah pukul 5 pagi aku masih tak dapat lelapkan mata dan akhirnya aku buat keputusan untuk mengupdate blog buat yang keberapa kali aku pun tak tau. dalam erti kata sebenar malas nak mengira kut. zzzzz pape jelah hrm...

Aku rasa sangat bosan dan aku pun tak tahu bosan aku dah sampai tahap apa sekarang ni. apa yang aku rasa sekarang ialah masalah hari aku dah makin parah akupun taktahu lah sebab apa.mungkin aku kehilangan sesuatu tanpa aku sedari. dan mungkin akan kehilangan sesuatu yang bermakna kut~ entah aku pun tak pasti hati aku sekarang . nampaknya dah nak penghujung bulan oktober ya. beberapa hari je lagi. dan kemudian bulan november. apa yang aku harapkan supaya bulan november tu bulan yang buat aku gembira dan aku tak nak bulan kesayangan aku aku mempunyai pelbagai masalah. jauhkanlah aku daripada masalah masalah yang aku sendiri tak nak amin ~~

 apa yang aku harapkan bila genapnya umur aku nanti aku dapat ubah diri aku supaya tak cepat marah.tak cepat berhentak sorang sorang macam orang gile, jadi perempuan yang sentiasa sabar,kena kurangkan ego aku yang buat orang sakit hati,sifat aku yang cepat sedih dan macam macam la.yang penting aku kena selalu kuat hadapi masalah , tak cepat putus asa, tak cepat marah marah tanpa periksa sesuatu benda tu. dan sentiasa semangat bila buat sesuatu. aku tau aku bukanlah perempuan idaman yang orang idamkan. 

Aku punya perasaan sekarang dan aku tak pasti apa itu. dan yang penting hampir setahun aku sendiri tanpa ada orang yang istimewa . dan alhamdulillah sampai sekarang aku hanya belajar dan meluangkan masa dengan girlfriend aku merangkap teman housemate aku :) . aku sangat gembira. tapi dalam gembira aku, aku ada sedih dan terasa dengan seseorang dan itu mungkin aku seorang je. orang tu biasa je. aku tak patut jatuh hati buat masa sekarang . itu silap aku. betul dia cakap kata dia berkawan tu manis. ye , aku tau manis nya persahabatan itu. tapi dalam manis ada rasanya, dan rasa itu tak boleh di ungkap dengan kata kata . kekadang aku rasa sedih dan mungkin itu salah aku. yea . salah aku. dan salah aku .aku minta maaf andai selama persahabtan kita aku pernah buat kau terasa dngan aku, walaupon kita baru kenal tahun ni. tapi aku rasa macam seronok sangat bile kenal kau. 
Sebenarnya kita nak sangat berhadapan dan nak tau macam mana rupanya bile kite jumpa. kita cuma bertanya khabar hanya dengan mcj walaupon kadang kadang seminggu tak tanya khabar,tapi bila saya cuba diamkan diri kenapa saat tu awak hantar mcj.? saya nak pergi dari hidup awak awak tak bagi. saya rasa yang saya ni cuma mengganggu hidup awak :( kekadang saya rasa macam sedih tapi saya pun tak tahu kenapa saya perlu ada perasaan macam tu. ? bila awak nasihat macam macam saya rasa semangat saya kuat sangat. saya dah pun cuba buang perasaan suka jauh jauh. biarlah biasa sahaja kan. :)  hehe chill *

Kalau bace blog ni jangan lah muntah , aku pun tak tau kenapa aku jiwang sekejap pagi pagi subuh ni. hehe 
eii gila lah nabilaa , nabila suka buat gile. haha dah dah lah aku malas nak sesedih memandangkan nak balik ke melaka dan meneruskan pengajian.dan siapkan assgmnt yang kekadang banyak .hrm banyak kea. huhu dan aku tak nak ade perasaan pape lagi dah untuk sesiapa sehinggalah dah sampai masa yang buat hati aku tercuit suatu hari nanti. dan aku harap orang tu mampu bimbing aku dan x mempermainkan perasaan aku. moga orang tu ikhlas berkawan dengan aku. hiwhiw :-)

Harap jaga diri. elok elok ya. awak awak. doakan kejayaan kite k. 
jangan lupa kita .hehe *gedik  salam sayang nabila 

ahad 28/10/2012 
6.02 a.m 
p/s abaikan apa yang aku mengarut kat entry ni. hhuhu ak baca pun geli . awww 
geli mak jemah*hehehew bubyee take care u alss i'll be miss u and always miss u <3 much love





No comments:

Post a Comment