Monday 16 September 2013

Selamat datang semester yg ke 5.

sem lepas :)

Tengah hari nanti aku pulang ke melaka. 
bermakna...
masuklah semester yang ke 5.sekejap masa berlalu,
rasa macam baru semalam aku masuk belajar.
semoga semester baru ni aku akan lebih fokus*harap harap la :D

Oh sebenarnye, malam ni tiba tiba hati jadi sebak,
aku tak tahu kenapa rasa sedih semua ada, 
tolonglah jangan datang lagi wahai sang kesedihan, 
perit rasanya, 
Aku kene sedar semua ini hanya ujian yang sementara,
banyak lagi yang mahu aku capai,
cita-citaku~~




with zieqa :)

with nana :)

with qiela :)

smile*

*xoxo*

Semoga persahabatan ni kekal
Wahai hati, kekalkan perasaan mereka bersama dengan yang tersayang,
bersama pasangan mereka masing-masing.
pesanan ni buat teman-temanku yang sedang bahagia, semoga kekal bahagianya.


Selamat malam,
buat si pemendam rasa,
yang menunggu masa,
walau tak dibalas,
tapi tak pernah putus asa~~

No comments:

Post a Comment