Thursday 13 December 2012

sakit hati.

Harini aku sakit hati, dan hari hari yang sebelum ni hari aku rasa macam pedih sesangat, aku pun tak tahu kenapa yang penting hati aku semakin hari semakin sakit.
Sakit sebab itu lah ini lah dan bermacam macam . orang tak tahu tapi aku sorang je yang rasa, kalau aku berterus terang pun mesti korang tak kan faham, 

Pening dengan mid test ,dengan kuis lah, dan tak kurang dua minggu lagi aku akan menghadapi final exam untuk smester dua. macam mana aku nak hadapi semua ni sebab aku rasa aku down teruk sekarang, 
Aku benci perasaan macam ni. bila aku dah mula untuk bukak buku je pastu ________________ .
kan bagus kalau study pastu terus set apa yang kita study tu terus macam jam loceng kita set dia berbunyi, Cuma dengar tak dengar je. tak tahu lah tido mati ke ape kalau tak dengar tu haha.

sickness heart !

Sejak dua menjak ni aku rasa aku dah macam tak boleh nak tido awal. aku tak tahu kenapa, dan yang penting kalau aku nak tido mesti aku pusing kiri lah kanan lah. sampai kan 2, 3 jam aku terkebil kebil,
Padahal member aku dah enak enak di buai mimpi tanpa sebarang gangguan.
Pastu aku kalau dah tak boleh sangat tido aku dengar lagu, tak pon makan ubat , tapi makan ubat kekadang je. takkan lah hari hari nak makan ubat, nanti overdoss pulak aku tau mesti kesihatan aku tak baik*padah tak dengar cakap mak,* 

Mak kesayangan pulak selalu cakap tak elok tido lambat tapi aku, tah ape keje aku buat sampai aku tido lambat lambat,Hrmm lepas final exam nanti aku rasa nak pergi check kesihatan aku. dah lah pemakanan aku sekarang takjaga, makan lambat, sampai perut pedih pedih . ni semua sebab aku selalu pikir pasal benda yang belum tentu past dan tak penting kut untuk semua. urghhh sigh! 

hari ni dalam kelas english 2 ada ROLE PLAY dan aku tak tahu lah ok ke tak. dan yang penting dah lepas pun. tinggal esok je Final Projek untuk Khidmat Masyarakat. harap harap berjalan dengan lancar . 
Wish luck for me and my teammate :) thank kayuuuuuu kbai .



salam dari bylaaaaaaaaaaa nite peeps !

No comments:

Post a Comment