Thursday 27 December 2012

Lain orang lain ragam kut.

DOUBLE I DON'T CARE*byla 2012

Dan kini aku kembali lagi. setelah sekian lama menyepikan diri. huahuahuaaa. 
Sepilah sangat. dan sekarang aku dah nampak bermacam orang bermacam ragam.
RAGAM?? ada ragam yang sangat lah meluat, langsi, cibaiiii semua ada. bertalam talam pun hadooo .
Sudah ku jangka akhir akhir nie perasaan sialan apakah yang melanda diri aku dengan kawan2 yang lain yang merasakan kelainan dan perbezaan. hrm hrm hrm. *hentak kaki tampar muka*

Semakin hampir final exam untuk semester dua nih. semakin banyak ragam ragam yang menyakitkan hati sesetengah manusia.*double what?? ouhh ni terikut2 cerita cinta bersemi d putih abu abu. laaa cite indon tb4 tuh lalalala~
Ada yang baik di depan, belakang mulut sangat lahh puaka. kalah mulut aku yang agak kasar ek??
Ada yang baik baik sangat, bila dah terlalu baik orang pijak kepala and tikam dari belakang. opss ?
Hrm malas mahu mengerti biarkan. diam lagi baik kut . rasanyea lah.

Don't give me ur fake attitude

Kekadang bile kite geram mesti kite nak je lepas kan kat orang. tapi hakikat kita x bermaksud nak sakit kan hati orang tu. 
Dan aku pelik dengan sikap manusia yang sangat pelik . tak paham dia macam mane. sebab kelakuannye d selindungkan. tapiiii tak tahu lah belakang kite acano kan.? tah suka hati dia lahhhh yeee. 
Untuk pengetahuan semua aku tengah amek MOOD EXAM NIIIII.  ahhhhh serraaamm meyhhh. 

One more thingggg sebenarnyeaa aku sangat gembiraaa biraaaaaa lalalala kbye. esok smbung update lagi kalau ada masa. 
And kepada c tempayan dan kuih kuih talam yang sedang mengata tu terus kanlah mengata yeee. 
tanak amekk tahu pungggg. yang pengting kami bahagiaaa kboboiiiiii .


No comments:

Post a Comment