Saturday 4 August 2012

Dah Nak Habis Semester 1 :)

Assalamualaikum.

*muka chumel ngeh3 >,<
HI U ALLS !!

Lame dah tak update blog nie.. hmm bukan minat pun tapi aku akan jadikan blog ni sebagai diari dan hari hari aku dimase sekarang and akan datang jugak *kelipmatatanpahenti hehe
alhamdulillah tak lame lagi eh bukan tak lame lagi dah.. tinggal lagi seminggu aku na final exam sem1..
nasib baik lah aku ada 3 subjek je.. harap harap dapat pointer yang oke..
Bagus jugak exam bulan Ramadhan nie untung untung dapat KEBERKATAN... hehe

Selama aku belajar kat IPT ni semua oke.. tapi sekarang ehem2 ade jugak masalah masalah timbul. Hrmm apakan daya ye.. tapi tak pe apepun yang berlaku sekarang kita jadikan pengajaran untuk mase mase yang akan datang ye .


Sekarang banyak assigment yang aku dapat . Huh letih mak nak menyiapkannye. Sabo jelaaa.. Nak cerita pasal tempat belajar and kawan kawan pun macam malas and x de mood nak menaip naip nie.. *hakikatmemangpemalaspun* haha 11/8/2012 da mula exam harap harap hati nie diprmudahkan masa menjawab exam tuh. AIyoO.. kene struggle sikit. Nasiblah asgment2 tu da buat moge dapat markah markah yang oke ~AMIN~  =) okelah da tak de ayat nak cakap sebab ngah blurrr  study ha.. boboi ~,<

 P/S nanti lepas exam aku nak cube cerita pasal tempat
 blaja dan kawan kawan aku kat kolej :)


No comments:

Post a Comment