Thursday 16 August 2012

cerita semester satu =_=

Assalamualaikum
*hi ni kawan baik saya sejak 2007*
Untuk pengetahuan semua 18/6/2012 saya telah mendaftarkan diri kat kolej antarabangsa yayasan melaka.Kos Dip pendidikan awal kanak under University of Management And Technology(UMTECH)
.Hrmm untuk semester satu ni ada 3 je subjek aku amek. Lagipun semester pendek.hehew
my surat tawaran :)
oucHh metrik card aku yg tiut *prasanlebih*
hai saya student UMTECH kt kaym ;)
Masuk je kt kolej tuh esoknya ade orentasi, Ya semestinya harus ade orentasi bile mulanya blaja kat tempat baru .Seronok pon ade jugak tapi 3 hari je orentasi . Tape ade la kenangan jugak mase tu. Kat kolej aku hanya ngan my BFF nana je. Masuk masuk je kat kolej orang tanye eh kembar ke kiteorang pun pandang and cakap ha.a kembar. haha . lawak lawak je aa..Padahal kiteorang memang rapat ,sampaikan na masuk kelas pun orang tegur, dalam library mane mane je la.. Segan pun ade jugak tapi na wat camne iyakan ajelah.Kiteorg mintak bilik yang sama kat ostel .Maklumlah da biase kut .Tapi sekarang kiteorang da pindah ostel baru apartmen gitu. Satu rumah 9 orang ada 3 bilik tapi dalam umah kiteorag ade 8 je.Seronok kut ngan diorang walaupun lagi 4 orang tuh lain kos  . JUm imbas kembali dengan gambar2 kat bawah nie :)

dari kanan eyna,adah,shera,nia 
efa with nia
dari kanan awi,epa
dari kanan eyna,effi,intan,wiena :)
yg tngah kak Siti miss her bnyk kenangan kiteorang :(
dalam kelas haha..



ni mein dye x nk begambar hrmm.. curi gmba dye jelaa.
ni yg sebelah aku tuh yg tudung warne gold name dye aida sblah dye iylia roomates kiteorg yg same kos .
ni pulAK GAMBAR MASE NA BUKA PUASA , yela las kiteorang sbelum balik umah so,mestilah perlu ade kenangan kan.tapi harap2 sem2 nanti kiteorang satu rumah lagi. masing2 sedih mase na balik harituh hahaa..dari kiri sebelah aida wina,pnut,pija lagi sorg dye g buke ngan fmily dye diorang kos Foundation tapi under UMTech :) memang gile gile diorang semua termasuk akue..haha kmuntah*

Ha itulah mereka kawan kawan kat kolej mase sem1 ni.. harap harap persahabatan ni tetap kekal..eh eh aku lupe pulak nak tunjukkan gambar katil n almari aku yang terkemas dalam duniaaa haha jom kite tengok.

ni dia peneman aku setiap hari setiap malam mase tido ngn bantal line aku..
ni almri den ha kbruk*-*
tempat tidur paling kemas dalam dunia hrap maklum k bhaha
nana punya almari 
katil paling kemas setiap hari dan patut terima anugrah katil kemas kemas k hik hok..

katil yang patut dapat awards in da world oke harap maklum 
meja aku meja nana kt seblah kanan tapi d sebabkan bnyk mkan n macam2 lagi kiteorg x amek gmbar pun.

Oh bilik.oh katil.oh almari.oh meja pasni harap2 aku dapat korang balik .. sedih ni sedih huwaaaa rindue korang.Cewah cewah geli aku haik tuitt.. 

P/S harituh bulan 7 kiteorang ade g PD .. lupa na citer kiteorang g sebab na naik pensil..tapi hampa x dapat pun naik pensil.oi PENSIL KE BANANA BOAT ???jawapan die?? x pela x dpt naik pensil yang penting kiteorang happy gilea.Dan paling penting kiteorang kene tanam hidup2 mai le jnguk gmbar kite orang lai.lai.lai..




 yeah kene tanam sudah haha
hasil nukilan paling cantik kat MALAYSIA sape pun tak boleh lawan miahahah :)

Kat ostel aku paling dekat GIANT la bile na beli barang barang. Na g JJ ngan tesco kene naik bussss.Hrm alangkah indah bile dekat ngan JJ . x la bosan. Dan alangkah indah bile BOWLING dekat ngn tempat aku. K rindu berBowling. :( ..Nana ngan aku g Giant bila na bile barang je na jalan jalan hurmm jangan harap .kiteorang lagi suke tido dalam bilik. ape tak nye balik kelas tido. Bngun mandi study. Fon?? kiteorang da la kerap x de krdit bukan ape kiteorang malas nak tpup asyik buat Hi, please call me back. haha bukan ade sape sape pun yang nak mcj kiteorang .hurmm k sedih sedih :'(


hai saye suke Giant bhahaha..
hari hari sardin?? haha
sejak bile nana kje sbgai promoter nie..hhaha kGURAU doe*
kiteorang ni ade ciri ciri isteri solehah taw jangan x tau jYeAah..
mase exam final harituh hurmm penat ...
u alls kitorang ade gelang yang sama tauu..
Oklah ni je yang mampu aku imbas kembali secara ringkas . Nak citer panjang2 nanti karangan aku buat .Gambar banyak gile aaa sampai aku pun tak tau nak masukkan yang mane satu.Maklumlah baru berjinak jinak berblogging ni.. Hrmm penat nak COOL BLOG satu boleh?Coklat,oreo,n double pearl PLEaSe tired nie..  

korang malam las kiteorang kat rumah kan3 housemate kiteorang masak untuk sahur maklumlah las kut seronok n kelakar sangat2 malam tuh. Diorang masak ayam kari,sambal ikan bilis ngan cucur udang + bilis  tengoklah hasil air tangan Pija n Pnut .. 

jeng jeng jeng +_* habis jugak ye masakkan korang huarghh rindue siyes..

Doakan semoga keputusan exam kiteorang dapat pointer yang menggembirakan oke kawan2.

p/S #selamat tinggal kenangan semester satu . rindu housemate,rindu budak2 DPK, n rindu sape yang tengah rindu aku jyeaahhh PRASAN GILE den ..k Assalamualaikum .









































2 comments: