Thursday 10 January 2013

Cuti sebulan apo nak buek oii.

Salam semua. miss me?? haha yucks !


Nak bagi tahu sekarang aku tengah cuti semester dua selama sebulan. lebih kut. ape nak buat pun aku tak tahu. buat masa ni aku duduk rumah makan tido tengok tv. nak kerja tapi macam malas tapi kena jugak kerja hihi. 
Duduk rumah ni gembiraaaaaa sangatttt sangat kayy. 
Tak perlu fikir apa apa pun. x perlu.. itu yang sebaiknya. hati senang tak ada masalah masalah sial yang datang :)

Oh yes sabtu ni pergi bukit jelutung kat shah alam sebab pak sdare kawin.paklong aku sewa satu bas untuk family kiteorang alamklumlah dah lame tak pergi family holiday kan. hihi. jemput datang lah ek . hihi. 
Lupa pulak sebenarnye hati was was plus x percaya sebab ada orang tu diaaa. diaaaa. shuttt. k lah biarlah rahsia. nanti korang mesti  tahu . pape pun aku ucapkan selamat bercuti kepada classmate, and rakan rakan yang tengah cuti semester sekarang k. harap jaga diri., jangan makan hati. nak nak kepada orang orang yang stalker stalkaer tu. jangan stalker terlampau. nanti diri sendiri yang sakit hati macam ......... 

k lah nak chiawwww. byee lovely people. 





No comments:

Post a Comment