Saturday 22 September 2012

Welcome Back To College

Hi, ehem ehem tumpang laluu .

Saya dah masuk sem2 dah *kenyitmate* . sungguh gembira sebab dah daftar untuk semester dua pada hari isnin bersamaan 10/9/2012.minggu pertama i x pergi kelas . ke kelas yang tak de pun i pun tak tau la. yang penting sape tanye ade kelas ke tak i jawab entahlah,takdee,taktau la. uhuk uhuk terbaik punya jawapan . jadual die pun macam hrmm hrmm hrmm ontah lah. sangat sangat bosan sbab tak tau nak buat ape duduk kat ostel itu yea. dan untuk semester ni i ade 5 subjek =) hewhew, semoga i dapat bawak itu subjek k doakan k.


muka ku yang selalu ceria #darlie

- sayang my housemate-

ini entry yang sangat bosan k bosan . aku harap semester kedua nih aku nak beljar betul2 n buat yang terbaik untuk orang2 tersayang . 

 jujur aku cakap aku bosan sangat2 sekaranggg kbai .


No comments:

Post a Comment